Garantie & retouren

Garantie
Op al onze producten zit de standaard fabrieksgarantie. Mocht er binnen het garantietermijn een defect optreden dan kunt u het product kosteloos bij ons aanbieden. De retourprocedure zet u in werking door contact met ons op te nemen via de e-mail, hierop volgen dan verdere instructies. Wij raden u bij het retour sturen aan om uw product goed en stevig in te pakken, dit om eventuele beschadigingen te voorkomen.

Retourneren
Retourneren bij ons is geen enkel proleem. Hierbij moet u rekening houden met de twee volgende uitzonderingen. Facilitaire producten (consumptieartikelen) kunnen vanwege hygienische redenen niet worden teruggestuurd. Artikelen die speciaal voor u besteld zijn kunnen niet worden teruggestuurd. Controleer binnen 14 dagen na ontvangst of uw bestelling juist is geleverd. Mocht er toch iets fout zijn gegaan dan verzoeken wij u zo snel mogelijk contact met ons op te nemen.

Met betrekking tot de retourkosten hanteren wij de volgende richtlijnen:

Verkeerd geleverd (onze vergissing):

De retourkosten komen voor onze rekening.

Verkeerd besteld (uw vergissing):
De retourkosten komen voor uw rekening. De producten moeten ongeopend in de orginele verpakking worden geretourneerd. Wij verzoeken dan ook de producten zo goed mogelijk te verpakken om beschadiging te voorkomen.

Hoe gaat het retouneren bij ons in zijn werk.

Via de webshop
Log in op de website en ga naar “Uw account” -> “Order geschiedenis”. Selecteer uw order en geef aan welk(e) product(en) u wilt retourneren en de reden van uw retour. Na uw melding nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.

Per email
Het is belangrijk dat u de volgende gegevens vermeld.
- Klantgegevens
- Uw ordernummer
- Het artikelenummer van het te retourneren product(en)
- De reden van het retour
Na uw e-mail nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.